מחבל פתח בירי סמוך לאבני חפץ: אדם נפצע קל

בנצי לייזרוביץ No Comments on מחבל פתח בירי סמוך לאבני חפץ: אדם נפצע קל

מחבל פתח בירי לעבר רכבים ישראליים שנסעו בצומת מאיה סמוך ליישוב אבני חפץ. אזרח ישראלי בן 39 נפצע קל כתוצאה מפגיעת רסיסי זכוכית

צילום: סרגיי קמשב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע ירי סמוך ליישוב אבני חפץ בשומרון: מחבל פתח בירי לעבר רכבים ישראליים שנסעו בצומת מאיה סמוך ליישוב אבני חפץ שבחטיבת מנשה. נגרם נזק לשני רכבים. בנוסף, אזרח ישראלי בן 39 נפצע קל כתוצאה מפגיעת רסיסי זכוכית ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. נמצאו תרמילים במרחב. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר החשודים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיב בחריפות: "הכתובת הייתה על הקיר. אנחנו, התרענו, זעקנו, הוצאתי. אינספור מכתבים שפתיחת המחסום הזה, מחסום שופה, בציר הכניסה לאבני חפץ היא הפקרות ביטחונית מהמעלה הראשונה, היו כבר פיגועי ירי במקום הזה.

video
play-sharp-fill
"לצערי הרב כל פעם הממשלות היו סוגרות ופותחות את המחסום אחרי שהתקשורת הייתה מפסיקה לעסוק בזה, האירוע הזה היום שנגמר בנס עם פצוע קל בראשו ושתי נפגעות חרדה היה עלול להיגמר ב 3 הרוגים.

"אני דורש מהממשלה להחזיר באופן מיידי את המחסום הזה לפעילות, לסגור את המחסום הביטחוני הזה, כי הפתיחה שלו הייתה חרפה. אם המחסום הזה יישאר פתוח זה חטא על פשע.

"זה הפקרת החיים של התושבים ואני דורש מהממשלה להורות לצה"ל להפוך סוף סוף את הדיסקט. יש כאן חוליות שמסתובבות עם נשק. יש כאן הסתה של ה'רשות הפלסטינית' הטרוריסטית של המחבל אבו מאזן ואנחנו ממשיכים, ממשיכים לפעול באותה דרך, שפעלנו עד עכשיו דרך שהביאה גל טרור. אנחנו לא נסכים שהתושבים שלנו יסתובבו כמו ברווזים במטווח.

"אני דורש מהממשלה לסגור את המחסום ולצאת למבצע צבאי כאן באזור טול כרם, נגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית".



0 תגובות